31 Ağustos 2013 Cumartesi

Neden İktisatanaliz

     Öncelikle bloğu kurmaktaki amacım kimseye akıl hocalığı yapmak değil. Bildiklerimi paylaşarak faydalı olmak, bilmediklerimi de öğrenmek derdindeyim. Neden İktisatanaliz ismini kullandım ? Çünkü iktisadi verileri kullanarak güncel olayları yorumlamak; kurumların, ülkelerin ve dünyanın ekonomik hareketliliğini analiz etmek ve bu veriler ışığında rota belirlemek istiyorum. Sanane bundan diyebilirsiniz. Ancak bunu bir hobi olarak yapmıyorum. Bütün bu uğraşılar sonunda bir düşünce alışkanlığı elde etmeyi umuyorum. Ve bunu gelecekte meslek hayatımda kullanabileceğime inanıyorum. Özelikle stratejik analiz, uzun vadeli planlama ve organizasyonel hareket kabiliyeti konusunda oldukça eksiklerimiz olduğunu sürekli okuyorum. Ben de bu konularda kendimi yetiştirmek istiyorum. Bunun ilk adımınınsa ekonomiyi okumak olduğuna inanıyorum. Bunları yaparak hem mesleki hayatıma katkı yaprak bireysel fayda elde edeceğime, hem kalifiye bir insan olarak yetişip ülkeme ve ümmetime faydalı olcağıma, hem de aynı şekilde blogumdan faydalanıp kendini yetiştiren arkadaşlarıma faydalı olacağıma inanıyorum. Bunun gayretindeyim. Allah yüzümü kara çıkartmasın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder